Forex Løsninger Uk


FXSOL FX Solutions Review Det vi tenker på FXSOL FX Solutions, eller FXSol, er en forex og CFD-megler som opererer ut av Storbritannia, etter nylig å stenge sin amerikanske virksomhet. FXSol har en del av City Index Group, og har årets kompetanse og track record av suksess fra den globale leverandøren av finansielle tjenester. Det er godt regulert og trygt å handle det. FXSols operasjoner overvåkes av FSA UK, megleren er medlem av Financial Services Compensation Scheme, og ndash er et EU-selskap ndash er MiFID-kompatibelt for ytterligere investorbeskyttelse. FXSols kundesupportsteam ser ut til å være basert i Storbritannia også, og vi må si det er ganske forfriskende å bli assistert av morsmål som forstår dine spørsmål, svar raskt og behandle den respekterte hver kunde fortjener. Combo 1: 400 maksimal innflytelse 250 innledende investering minimum kontraktstørrelse på 1.000 valutaenheter (micro lot) gjør FXSol til en god megler for nybegynnere å starte sin forex karriere. På toppen av det er det en omfattende pedagogisk ressursavdeling som inneholder webinarer, opplæringsprogrammer og video leksjoner. Valget av handelsplattformer er anstendig: det har MetaTrader 4 (MT4) og den proprietære GTS-plattformen tilgjengelig i noen forskjellige variasjoner (GTS Pro, GTS Web, GTS Mobile og FX AccuCharts). Noen av GTS-fordelene inkluderer automatisk utførelse, faste spredninger (en tad høy for vår smak, 3 pips på EURUSD), flere bestillingsformer og en innebygd risikostyringsmodul. Vi har allerede nevnt spredene på GTS-plattformen, så vi kan se på MT4: disse er variable og langt lavere enn GTS-ene. Et typisk spred på EURUSD er 1,4 pips. Den eneste tingen vi vil se på FXSol er muligheten for sosial handel. Traders anmeldelser for FXSOL Legg til anmeldelse Etter min mening er FX Sols kjøring perfekt og kartleggingen deres fantastisk, det er vel verdt å registrere seg med dem selv bare for diagrammer. De andre meglerne jeg har brukt før alle hadde begrensede kartleggingsalternativer, så jeg anbefaler FX Sol til enhver nybegynner eller daghandler. Martha Williams 06252012 Jeg begynte å bruke FXSOL 3 år siden som nybegynner. Nå brukte jeg EAer til scalping og de synes ikke å tankene, så det er kult. Jeg innrømmer at de fra tid til annen vil jakte på SL, men jeg tror at alle meglere gjør det. FXSOL-tjenestene har alltid vært gode. Ive har aldri hatt flere krav eller noe lignende. Fra min erfaring er Fxsolution den virkelige avtalen. Jeg åpnet en konto enkelt, laget 25000 dollar med 1500, trakk alt og mottok pengene mine i 2 dager. Sprer ble fast, stopp ble ikke jaktet (så igjen bruker jeg dem ikke mye) Og hvis de handler mot oss som mange sier, hvem bryr seg Hvis du har en god strategi, er det ikke noe problem. Jeg vil ikke gi mer than7 siden jeg ikke har mer enn 2 måneders erfaring med dem. Leo, Goforex 08282009 Mine funn viser at de har ripped meg av med følgende skruppelløse metoder: 1. Gjentatte og hyppige slippager som kan øke min handelskostnad med så høyt som ytterligere 100 pips mer per vare per handel 2. Selv når det ikke slippes skjedde, er den faktiske prisen fanget i min uttalelse ofte noen få pips mer enn det som dukket opp på skjermen når en handel utføres. 3. Deres forhandlere kom inn i mine åpne stillinger og forlot dem uten mine instruksjoner. I utgangspunktet tilbød de å gjøre det, men til slutt tilbød de å kompensere meg med noen få tusen dollar som bosetting, men jeg tok ikke imot fordi de lurte meg mange ganger mer. 4. De har forhandlere å handle mot meg. 5. De fastsatte markedspriser med så høy 152 pips via Gapping, da det på samme tid var en sjekk med to andre brokers039-plattformer ingen prisgap i det hele tatt. 6. De manipulerte prisene for å stoppe ut handler som har STOP LOSS-nivå, selv like langt unna som over 100 pips 7. De manipulerte MACD-indikatoren som handelsmenn pleier å stole på, for å lure dem inn i handel i feil retning. Cirippedoff, Goforex 08282009 Siste Forex Brokers Forex trading har et høyt risikonivå og kan ikke være egnet for alle investorer. Før du tar del i handel med valuta, vennligst gjør deg kjent med sine spesifikasjoner og alle de risikoene som er forbundet med det. All informasjon om ForexBrokerz er kun publisert for generell informasjon. Vi gir ingen garantier for nøyaktigheten og påliteligheten av denne informasjonen. Enhver handling du tar på informasjonen du finner på denne nettsiden, er strengt på egen risiko, og vi vil ikke holdes ansvarlig for eventuelle tap eller skade i forbindelse med bruken av nettstedet vårt. Alt tekstlig innhold på ForexBrokerz er opphavsrettsbeskyttet og beskyttet etter immateriell rett. Du må ikke reprodusere, distribuere, publisere eller kringkaste noen del av nettstedet uten å angi oss som kilde. ForexBrokerz hevder ikke opphavsrett over bildene som brukes på nettstedet, inkludert meglerlogoer, bilder og illustrasjoner. Forexbrokerz nettsted bruker informasjonskapsler. Ved å fortsette å bla gjennom nettstedet godtar du vår bruk av informasjonskapsler. Les vår personvernpolicy. Tilbyder leverandør for valutaveksling og pengeoverføringer Sjeldne å motta service av denne kvaliteten Jonathan H Ikke mye å si her annet enn at de gjør det de sier de gjør på tinnet. Ikke noe stress. Super raske responstider. Oppdateringer på hvert trinn av veien, så du har spørsmål besvart før du selv vet at du vil spørre det. Det er ikke mye på deres nettside for å indikere at dette detaljnivået er tilgjengelig, men jeg anbefaler at du tar telefonen for å snakke med dem og ta den fra her. Utmerket serviceoverføring fra Storbritannia til Frankrike Dette var første gang vi brukte Currency Solutions for å overføre midler fra Storbritannia til Frankrike, elektroniske skjemaer var enkle å fullføre og fulgte opp personlig for å sjekke detaljene. Vi mottok en telefonsamtale den påfølgende dagen som vi hadde savnet kuttet av tid for samme dags overføring. og ble fortalt at midlene hadde blitt sendt. Samlet en effektiv og hjelpsom service som vi definitivt vil bruke igjen. Min første gang Eurooverføring var utrolig lett Etter å ha mistet mye penger med å overføre penger til datteren min konto i Irland ved hjelp av det tradisjonelle banksystemet, undersøkte jeg en bedre måte å flytte penger mellom valutaer. Valutaløsninger var en del av forskningen, og deres hjelp til en første timer var uvurderlig. De ringer deg tilbake når de sier at de vil, og hvis du er opptatt når de ringer tilbake, er handelsmannen ikke påtrengende, men spør om en annen tidsspor, og de holder seg til den. Flott. Jeg vil mest definitivt bruke systemet igjen i fremtiden. sikker, rask og utmerket kommunikasjon. R. S.Dawson Dette firmaet ble anbefalt til oss av en venn og som en komplett nybegynner med liten eller ingen erfaring med slike transaksjoner, vi ble guidet gjennom registrering veldig raskt via telefonsamtaler og e-post. Alt ble klart forklart, så vi visste nøyaktig hva og når ting skulle skje. Det ble utført flere sikkerhetskontroller og transaksjonen ble behandlet veldig raskt, jevnt og effektivt. Samlet en svært tilfredsstillende opplevelse. Vi vil bruke Currency Solutions igjen og vil ikke nøle med å anbefale dette selskapet til våre venner. Første klasse Jeg kan ikke sammenligne Valuta Løsninger med noen annen valutahandler som jeg har brukt sine tjenester i ti år og aldri en gang vurdert å bruke noen andre. Deres tjeneste er førsteklasses, de er alltid hjelpsomme, vennlige og helt ærlige. Telefonen besvares umiddelbart av en ekte person, de vet umiddelbart hvem jeg er og raskt overfører til forhandleren min. Jeg skulle ønske alle mine andre erfaringer med handelsfolk i finanssektoren var halvparten så gode. Valuta Transfer Nylig brukte valuta løsninger for å overføre noen Sterling til euro, kundeservice er utmerket, forhandleren forklarte hele prosessen i detalj, hvert spørsmål ble behandlet raskt. Overføringsprosessen selv var veldig rask og jeg ble oppdatert på hvert trinn. Utvekslingsfrekvensen de ga meg, var mye bedre enn banken min. Alle ansatte som jeg jobbet med var super hjelpsomme, Id absolutt anbefale valuta løsninger vil gjøre forretninger med dem igjen i fremtiden sikkert. Utmerket valuta bank Trevor Wilson Jeg har brukt valuta løsninger ved flere anledninger og har funnet dem til å være svært nyttig når du gjør transaksjoner. Deres faglige tilnærming og veiledning har gitt meg sikkerhet som ellers sikkert ville vært vanskelig og dyrere. Teamet er meget vennlig, noe som gjør det så mye lettere når du skifter penger. Jeg har kjøpt 3 eiendommer i utlandet og vil fortsette å bruke dette femstjerners selskapet når jeg trenger det. På en vurdering av 1 til 5, vil det alltid være en 5, og jeg vil anbefale dem, så se ikke lenger hvis du må endre valutaer. Anbefales på det sterkeste John Mulhall Vi har vært i behandling med Currency Solutions i flere år nå, for alle våre valutakrav som hovedsakelig er betaling av leverandører over hele verden. I denne tiden kan vi ærlig si at vi har funnet Currency Solutions å være veldig profesjonelle og effektive. Vår kontakt, Peter Abrahams, er veldig proaktiv, og vil foreslå ulike tilnærminger til valutahandling til oss, forklare veldig tydelig fordelene og ulemperne, samt gi oss råd når ting skjer med valutakurser som gjør at vi kan handle effektivt. Jeg vil sterkt anbefale Currency Solutions til alle som har behov for effektiv assistanse i valutamarkedene. Utmerket fra begynnelse til slutt Jeg brukte Valuta Løsninger for et boligkjøp i Frankrike. De håndterte hele valutasiden av ting sømløst Alt du leter etter når du overfører 10s av tusenvis av euro er noen som inspirerer tillit og tillit. Det faktum at de ga fantastiske priser er en bonus. Rådene var gratis, men kundeservice var uvurderlig. Vil bruke igjen for alle mine behov for valutaoppkjøp. Produkt og tjenester Markedsekspertise Sett deg tilbake, slapp av og la forhandleren overvåke markedet på dine vegne. Kjøp på rimelige tider når markedet er gunstig. Kjøp nå, betal nå For midler som må sendes umiddelbart. Få det gjort raskt og enkelt i noen få enkle trinn. Motta midler i utlandet innen 24 timer. FIX Rate, Pay Later Du trenger ikke valutaen din ennå, men ønsker å dra nytte av dagens gode priser. Lås i prisene dine nå for trygghet. Mål en hastighet du vil ha Fikk en hastighet i tankene Hvorfor ikke fortell oss, og vi kan enten ringe til deg eller handle automatisk når denne satsen kan oppnås. Sikring STRATEGIER For profesjonelle og institusjonelle kunder kan våre fleksible FX-alternativer produkter skreddersys for å tilfredsstille dine eksakte krav. Bruk fanene ovenfor for å navigere til våre hovedwebsider. Storbritannias beste forbruker digitale bank i 2014, 2015 2016 Global Finance Magazine Lær mer Ved å bruke dette nettstedet, registrert i Storbritannia, godtar du våre vilkår og betingelser og retningslinjer for personvern og informasjonskapsler. Dette nettstedet er ikke ment for distribusjon til eller bruk av noen person i et hvilket som helst land der slik distribusjon eller bruk vil være underlagt eller strider mot lokal lovgivning eller regulering. Samtaler kan bli registrert eller overvåket for opplæring og servicekvalitet. Samtaler til 0800 numre er gratis fra en britisk fastnet, mobilomkostninger kan variere. kopier Citibank N. A. 2016. CITI, CITI og Arc Design er registrerte servicemerker fra Citigroup Inc. eller Citibank NA, og brukes og registrert over hele verden. Citibank Europe plc er autorisert av Central Bank of Ireland og av Prudential Regulatory Authority. Det er underlagt tilsyn fra Central Bank of Ireland, og underlagt begrenset regulering av Financial Conduct Authority og Prudential Regulatory Authority. Detaljer om omfanget av vår autorisasjon og regulering fra tilsynsorganet, og regulering av Financial Conduct Authority er tilgjengelig fra oss på forespørsel. Citibank Europe plc, UK Branch er registrert som filial (registreringsnummer FC032763) i selskapsregisteret for England og Wales. Den registrerte adressen i Storbritannia er Citigroup Center, Canada Square, Canary Wharf, London E14 5LB. Citibank Europe plc er registrert i Irland med nummer 132781, med sitt hovedkontor på 1 North Wall Quay, Dublin 1. Citibank Europe plc er regulert av Central Bank of Ireland. Endelig eid av Citigroup Inc. New York, USA.

Comments